琴日無打日記系無左我既愛人pc*
so sor~~
我好miz你ar*
我好mizz你arr"
PC~!!!
你終於反黎我身邊naaaa"
無得play pc既一日...
真系想死lor~!
又吾知做咩好wor*
今日好彩有肥傑帶你黎咋^^
thz 肥傑*
今日又系好鬼黑仔lor~!
無喇喇...
系中梯講左句野ja><
就比sir聽到"
then又要企勁叉耐=___________=
無意中比我見到某個靚仔lor~!
個靚仔系剷左頭髮個d呢~!!!!
chung又會比人捉既*
遲到掛??
then比個白婆mizz吳叫左上去寫紙..
又系上面坐左成個鐘lor~!
又悶又無奈*
岩岩比祁sir知道我咩事系道"
佢個死仔系咁笑"
ka...ka...ka...
終於反上課室naaa"
聽蕭sir吹吹吹"
吹到我訓著............"
放學就去同牙豬+肥傑行行行街"
反到屋企一定要搶住你黎陪我"
P.S好打住你呀....PC
P.S你幾時反黎陪我打機arr??chun
SO TMIE︰2006-09-04 07:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]