本來一個咁好既天氣去打籃球..點知第一場波就打到爆哂江
返到屋企沖完涼..仲係流不停X_X唔通個天懲罰我平時講得太多粗口X_X?
點解唔比我食飽D先爆..攪到而家食咩都有血腥味
希望唔好演變成飛知R.I.P