點解你地會咁冇鬥志..呢個世界冇野係絕對..就算盡左力輸左都起碼對得住自己
每次見到人地勁..就話一定唔夠打...真係世事都被你們看透
我以為做好自己本份..就可以成功..但最後換來的都是慘敗收場
可唔可以比我識到一個比我更有鬥志既人做朋友