n內未打過blog...發生左好多野,屎上第一次英文合格,中屎未溫過都合格@@,不過.....星期三測中文,4地理,5數,等死....
扭仔色比賽啊~~~得4個人報名,希望搞得成啦,e+練到34s左右,希望入左27s就得嫁啦~~~
星期六,新新番泥,差佢1000$~不過,1個幾月,慢慢泥~~~唔洗急
放左暉爺飛機,大煲~~地理想合格都幾難....
不希望只期望
你是唯一的
不會有人代替
直到永遠