又係好悶ga一日.....
有d野...,只係怕傷到你......我對感情e樣野,係唔會亂泥,我身邊d人成日話,有食唔食,最大惡極,我覺得...食左之後,你就要令人地痛苦....我唔想禁樣...
星期一打牌lu,,,次次都書...死人野...我唔想打= =....
23號bbq......好期待>..<
我弱少ga心靈..