今年真係好....7校聯搞野...我覺得...好似每一年都有一d野,係特別的...好特別
今日放假~~聽日又放半日...下星期一先要番...
本身,今日想同bobo佢地踩單車...但係...諗落,我已經唔係戈間學校...d人...會用咩眼神望著我呢..
頭十,頭十,一定要
學校...好多人都唔識...希望快d識多d人啦..