能否可以給我多次機會融入他們的生活圈子?
世界變了,我會變嗎?
好想同佢傾自己d野,但係又唔知點開口
半年先見到一次,好內先一次..真係好內好內
真係好想有個阿哥關心下我..
其他人都好啦...係朋友就ok
不過唔想家人關心,因為佢地已經好多野煩
可唔可以比我重新泥過
如果我每一日都可以咁煩就好啦
自從知道自己要走戈一刻,自己就係到怨,埋怨戈個點點點,尼個又點點點,結果以好正常角度去睇,係自己衰,係自己懶,之後呢?冇法啊,冇人叫你三主三閒啊,你樣衰姐,唔關其他人事ga,..
之後係暑假入面,日日都唔訓教,係到煩,係到怨,自己扮到好似好輕鬆咁,結果,傷心又傷身ga又係自己..
我自認我自己唔係樂觀ga人,凡事都係會諗埋一邊,什至好極端
日諗夜諗,都係冇得番轉頭,咁有冇得重新泥過?
你有你忙,我有我諗,愈諗就愈煩,愈煩就愈諗
|