Got My Cursor @ 123Cursors.com

                      
如果我們還是朋友的話..
WaitYouEver
暱稱: ♂電~車男→賢×╳
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
在做什麼
2011-04-19
準備投身社會~
2011-03-27
2011-02-15
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 1774
站內搜尋
2011 年 2 月 11 日  星期五   晴天


2011-02-11 分類: 未分類

       能否可以給我多次機會融入他們的生活圈子?

       世界變了,我會變嗎?

        好想同佢傾自己d野,但係又唔知點開口

        半年先見到一次,好內先一次..真係好內好內

        真係好想有個阿哥關心下我..

        其他人都好啦...係朋友就ok

        不過唔想家人關心,因為佢地已經好多野煩

 

        可唔可以比我重新泥過

        如果我每一日都可以咁煩就好啦

      

       自從知道自己要走戈一刻,自己就係到怨,埋怨戈個點點點,尼個又點點點,結果以好正常角度去睇,係自己衰,係自己懶,之後呢?冇法啊,冇人叫你三主三閒啊,你樣衰姐,唔關其他人事ga,..

       之後係暑假入面,日日都唔訓教,係到煩,係到怨,自己扮到好似好輕鬆咁,結果,傷心又傷身ga又係自己..

       我自認我自己唔係樂觀ga人,凡事都係會諗埋一邊,什至好極端

       日諗夜諗,都係冇得番轉頭,咁有冇得重新泥過?

       

         你有你忙,我有我諗,愈諗就愈煩,愈煩就愈諗

 

        

 

 

        

 






訪客留言 (返回 WaitYouEver 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]