臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


陸運會 分類: 未分類

今日7點起身 到左7點5 幫呀哥拎部單車係樓下 我落到去 見到佢d fd等佢 之後佢落黎啦 銘都黎左天逸啦

咁我同銘去俊宏軒搵劉邦同文禮 去到劉邦樓下 已經見到佢地係到啦 劉邦就係到打機 文禮係到聽mp3

到左7點9 走啦 搭車 去到銀塵 文禮話要飲奶  咁我地去左7仔買左盒朱古力奶飲 

行去運動場啦 去到啦 就搵自己社既位坐啦 我見到婷啦 之後就過左去 唔係我地班個王敏婷呀

之後劉邦佢地坐晒上面 我係下面 因為啦啦隊.... 之後集隊啦 叫我地信社d啦啦隊轉一轉位

落左去集隊啦 超熱呀!! 係咁流汗 終於講晒野啦 上去啦 我都係坐係下面 之後呀峰劉邦嫻個d坐晒下面

峰話我比面雨點哥喳 我話咁多謝呀!.... 咁銘同我講wo 跳遠去集合 咁我地去左跳遠場地

有間學校係到都係東華三院既 唔記得咩名 佢地d人超勁 個個跳到4米幾 咁佢地跳晒啦

到我地馬振玉既人跳啦 開我我跳左2米30 之後第2次3米幾 第幾次3米56

我第一wo 好付碌呀 d中二都輸wo 咁我地走啦 上到去個個問我第幾 我話第一啦

又休息左陣 要跑200米 落左去 等左成半粒鍾先跑 你知我幾緊張ga啦

之後去到200米個跑道到 嘩 個陣仲緊張wo 雖然仲有好多組先到我地呢組 但係我想快d跑先

跑左冇咁緊張嘛 之後終於到我地啦 我手震埋添 之後有個3a班既人同我講唔使緊張既 咁我地組跑啦

開到慢慢跑 跑到80-90米爆力啦  衝過左2個人 第5變第3 好彩都入到決賽姐

之後跑完啦 返上去 又有人問係咪第3個d....到左12點到 執野去食野啦 我劉邦文禮銘行啦

行快d 去食m記 點知去邊第2座wo 返去啦 好彩仲有好多位姐 食完m記

返去啦 上到去 一陣又要集隊 落到去 下午冇咁曬啦 冇乜點流汗 但係都有流既

之後休息左陣 有個200米決賽啦 又要跑啦 落到去 點左名 劉邦都係到 我同劉邦做個手細 係舉起隻姆指 我同佢就牶對牶打一下

又去200米起點到等啦 好緊張呀 決賽啦 有2個2年級 我驚鄭家俊 佢跑得好快 2年級個個唔係好高 跑我好快都係

開跑 同頭先一樣 慢跑 之後去到100米到爆氣啦 個陣我冇乜氣既 但係聽到上面叫 信社加油 好多大叫

整到我一家要入到頭3名 就算冇氣都要繼續衝 跑完啦 第3名 全部都係信社既支持我先跑到第3喳

上到去啦 企係到好暈 有個社既接力4x400 男仔輸左最後 又要講加油 我又暈 咁廢事理 睇野

女子接力4x400米 嬴左第2呀 勁 勤社拎左第一 我地差佢成條街 唉...勁

之後走啦 我地信社啦啦隊要練習 係跑道正中間到跳 雖然冇人 但係都有人望住 ...

練左陣 走啦 我同銘 翔一齊走啦 劉邦同文禮唔知去左邊 之後我地3個一齊行返屋企啦 去到伊中中到我我部車

唔理啦 之後話3個鬥跑啦 佢地2個跑先 我係後面跑上去 咁都追到 返到屋企 好攰 之後肚痛呀

痛到好緊要 唉...