臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


2006-10-13 分類: 未分類

今日返到學校 早完會  今日冇晨讀wo 上普通話堂 講班點狗個d 好快上完 因為今日每堂上半粒鍾

上完上時裝 楊sir話今日有個突擊小測 點知楊sir講講下布都打左鍾 冇時間小測 唔使小測啦 咁就

小息 係課室係聊 同人傾下計 打鍾啦 上中文堂 講新課文  好快上完 上髮型 又係講筆記 今堂有d嘈 好彩有人提

之後5分鍾上完 打鍾 行出課室 打鍾 真係過得好快呀 上數學 溫書 講返之前d野 因為遲d又有小測

上英文 miss講下星期 有默書 有小測 好多野做呀 好多野要溫呀 又好快打鍾啦 食飯

我食A餐 得我一個食A餐 食落又幾好玩 劉邦又食便當 咁我比我一半(送)佢 因為我地枱加左一盒飯 食完野

又好多人問呀sir或miss野啦 咁我問miss咩叫黑色星期五 佢講左 我明啦

小息啦 劉邦又係到扮突種部隊 係到碌地 好搞野 小完息

上2堂電腦 第一堂係課室教9方 第2堂 去左電腦室 打詩 又比王敏婷同文禮問字 但係我都有問文禮D字點打既

好快上完返課室 班主任都黎左 講完野 之後又要去籃球場度 去到 嫻我劉邦呀翔海怡可瀅信社走先

我就眼睇 好似信社最多人wo 之後我地上5c室 上個陣 我諗5c夠唔夠位放二百幾人係到呀

上到去 我地排最前 有位坐 排最後個d冇位坐 之後講左好多野 又要啦啦隊 好多野

我最記得係最後講既 <<信社  勁!!!>> 就係呢句啦 返到課室執野走路

我文禮劉邦周恩俊 去玩 6點 我同劉邦搭輕鐵返屋企 返到屋企6點8啦