今日一朝7點1起身 7點3係係坐 坐左陣 食早餐 7點半出去 去到俊宏軒 劉邦黎左 又係賀腸最遲
車黎啦 我坐左第2面 好慘 好彩鄭家俊同我一齊坐姐 返到學校 係到一齊吹下水傾下計
早會啦 d野都係唔講啦 返課室 睇書 之後就上2堂英文啦 上左好耐上完啦
小息 好快小完息啦 上2堂中文 好快上完 5分鍾小息 好快過左啦 上輔導堂 要寫張問卷
寫完 就問我地d問題 之後就上數學 都係講返之前d野 食飯 食完 背獨誦張野比miss聽 有d背錯左
miss問我呢篇野講咩 我講左dd出黎 之後miss講埋篇野出黎 miss講左 我先知
小息 好快小息啦 都係吹下水咁過 上2堂科學 好好玩 係到用d野溝埋一齊 係變ga
之後就上膳宿 唔上工場 好悶 之後就班主任課 我地係到問老師鍾意咩野 咩野 因為輔導要做
放學 上到校車 劉邦同賀腸黎左 之後就超嘈 劉邦同賀腸仲好似比人記名 ...
|