臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


2006-09-19 分類: 未分類

今日一朝7點2起左身 7點5出門 去到俊宏軒 見到劉邦係到啦 等左好耐 我地話部車快d黎

賀腸仲未出黎 部車就黎啦 佢出左黎啦 上到車 就返到學校 好暈呀!!!

返到學校 係到悶 到8點25分 出去早會 d野唔講啦 就返番課室啦

上音樂堂 老師問我地有冇人參加合唱團 劉邦比人迫左去 我就陪劉邦啦 之後好多人都參加

之後上中文堂啦 默書薄 110分 錯左2個字 -- 小息 去借書 點知借個陣 佢叫我下個小息先黎拎wo

咁就上2堂英文 聽野 講數學 加減數d英文 上完 係課室過5分鍾小息 之後就上2堂通識

開頭有問題咁既野比我地 好難做囉 又要寫5個名 歡迎同唔歡迎既人 咁我亂寫啦

之後就講返認識真我啦 上完食飯 佢地冇飯食 佢地食d餐 冇野食 之後有人拎飯入黎 話冇d餐 比返b/c餐我地

我拎d劉邦d野食 佢又拎返我d野食 小息去買包咖啡 出面冇得買呢隻咖啡 搵黎搵去都搵唔到

去左啦排隊 我話唔該我要包純咖啡 買完 個個人同我講 唔洗咁善文ga 

返到去 睇人捉象棋  之後就上數學堂啦 教我地度角 之後就上視覺 教聽音樂既節奏

之後班主任課 加30分鍾 都上完 好多人重默中文 我就唔搭校車等車劉邦同賀腸

佢地出黎啦 加埋陳紀銘 我地就去左2e班 合唱團 有好多人都中焦 入左2e班就冇得出去

賀腸比人呃左 入左黎 一定要入合唱團啦 佢好慘 之後我地搭巴士走 去到天水圍 好暈

返到屋企