今日下午 3點幾出左去 陪左潁去買個車仔麵先 之後就上2樓m記 一去到 就見到黎文林森 林芝芝 超
之後上頂樓 見到好多飛仔 之後就過左對面站車場啦 都係好多飛仔 我地就去左天逸停車場頂樓 冇乜人
就係到無聊啦 開頭 之後係到玩數字 又玩玩下變左馬嬲搶球 5點幾我地都走左啦 我潁超仁
就行黎行去 就6點返左屋企 返到屋企 係到溫書 之後溫左 就訓左 8點起左身食飯