對於琴日ge事—我好無奈 -.-'' 1
琴日早上,系學校練完唱歌ge我,留低t表演...-v-
司儀系由望&愛班ge同學黎主持!林庸成日講得快,成日俾啊生鬧,鬧完之後,只識得“嗯.嗯...."無奈 -.-'' 愛班ge成日害羞 ....不過琴日早上好精彩!!回想起愛班ge司儀,跳起nobody,真系笑到我肚子痛!!到咗差唔多最後一場時,林庸一講乾杯時,迎賓ge同學們,完全呆咗,特別系許,5專心!~啊哈哈....為咗迎賓ge同學們能夠更好ge擔任好自己ge職責,阿生佢地叫咗我,華,潔,庸等幾位同學黎扮演嘉賓...
琴日早上真系好happy 啊!!
我好期待謝c晏啊....期待司儀&迎賓們ge表演啊....距離謝c岩仲有5日左右!~ I am looking forward to 17th-thanks teacher day (打5岩5好話我-.-'')
|