傻仔們....米上網了a_a
聽到...好悶哈哈!!
老婆...上電腦堂真係好正呀...
不過有d網..上唔到!!真係=_=唔知講咩好了
講電腦...d話題....教小朋友咩...word..=_=我唔識咩!!
悶/_\我旁邊哥個中搞笑....睇漫畫!!-_-我都唔知有咩感睇
當我地成班白痴....唉
兩堂電腦堂a_a慢慢打都得了....
好似得幾個上網....
唉......大關閉同小關閉布咩分別!!!
唉.....