2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


又一怪夢呈獻------在mk蕩失路的6個小時

我發夢,

夢到我.............

竟然...............

係............

mk.........

蕩失路= =

這算什麼?!

大約地描述一下吧= =

一家人去mk的'' sogo ''  shopping..........

跟住我都係做跟班既姐,

跟啦跟,

原本係2樓,

搭左電梯些樓都唔知,

跟住家人好似都係買手套  ( 絨毛 )  ,

叫我自己一個去比錢,

跟住行左出街,

地面( 街 ),

跟住,

離譜既事發生係我身上,,,

去左唔知邊度......

蕩失路成6個鍾= =

00:38- 6: ??

跟住遇到兩人,

一個係班上的某人?!!!!!!!   (點解仲著埋西裝?!!!!!)

一個係拎住一個係現實中比我撕毀左既水樽包裝既綠茶水樽既啊張係度同我微笑 & 揮手  (????)

跟住帶番我去比$署度比$,

之後上番一層 ,

就係這個時候先知有得上上落落 ,

跟住就完...........

 

刊登時間:2007-06-02 10:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WiNG708HAHA 的日誌)


bu12__ 於 2007-06-03 09:19 PM 發表:
太得人驚啦..迷路6個鐘-口-``
=33333333=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉, 不停係mk行    有冇搞錯!
 
Posted at 2007-06-04 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



松 於 2007-06-02 10:39 PM 發表:
xD
個夢好搞笑!
起MK迷路了=3="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WiNG708HAHA 於 2007-06-02 10:33 PM 發表:
??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



啊張 於 2007-06-02 10:30 PM 發表:
發夢都知到時間
重計到數
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





WiNG708HAHA
暱稱: Z wing
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
Day 1
Hi ka LI 的 歌 詞
發花展の相~
2008-02-25
看來我跟飛飛的緣份不...
文章分類
全部 (55)
一百問 (2)
日常生活 (35)
發文區 (5)
(12)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單