2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


無理頭的夢
發完尋日果個夢之後果一 日又發左一個夢,
 
係一個無理頭的夢??
 
係我住果邊,
 
有間地下學校,
 
你同我都係果度讀,
 
有人送左隻龜比我,
 
有大個箱! 
 
入面隻龜好細!       長大約3-4cm,  高大約1cm  
 
仲有唔知點解,
 
有好多好細的象  ( =? 細到連手掌都不如 != )    長大約3cm,  高大約2cm   (可能仲細d)
 
跟住我唔知點解,
 
擺左個箱係ok 門口,
 
依我發夢時的想法,
 
係比佢地  "哂太陽"  喎  
 
跟住我自己去做d野,
 
做d咩發夢果時冇發出黎,
 
但出番黎就見到有個妹仔一大隻臭腳踏左落去,
 
跟住我發夢諗  :  講唔講好呢?
 
結果都係講左句粗口?!
 
完啦~
 
p.s.  點解我發夢都會諗野?! 仲係句粗口?  我之前都好似有類似經歷, 都係發夢果時. . . . .
刊登時間:2007-06-04 06:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WiNG708HAHA 的日誌)


bu12__ 於 2007-06-04 10:26 PM 發表:
好得意喎=3=象仔咁細仔-﹏- 不過好搞笑xD 講左句粗口= =" <少陰>唔係BL=3=!如果係BL咁要個彰子梨做咩先=_______=!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





WiNG708HAHA
暱稱: Z wing
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Day 1
Hi ka LI 的 歌 詞
發花展の相~
2008-02-25
看來我跟飛飛的緣份不...
文章分類
全部 (55)
一百問 (2)
日常生活 (35)
發文區 (5)
(12)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單