2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 無聊100問 | 001. 介紹自己時會叫自己:
002. 講出自己全名會否唔自在:
003. 鐘意男/女朋友叫你咩:
004. 鐘意叫自己男/女朋友咩:
005. 而家呢個歲數.覺唔覺好老:
006. 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙:
007. 鐘意阿爸定阿媽:
008. 對上一次玩既動物:
009. 寧願做狗定人:
010. 今日既天氣如何:
011. 鐘唔鐘意落雨懶型唔帶遮:
012. 如果落雨無遮而隔離有個靚仔/女話遮埋你會:
013. 如果自己同性戀,會選擇戀人是:
014. 如果玩3play(或更多).對象會是:
015. 食腸粉鐘意甜醬定麻醬:
016. 如果女人.鐘意可愛男還是男人味男:
017. 如果男人.鐘意可愛女還是女人味女:
018. 如果自己個BB係隻怪獸.會否沖落廁所:
019. 鐘意攬定係鐘意錫:
020. condom會鐘意strawberry定chocolate味:
022. ICQ Online Status多數是:
023. ICQ最常談的人:
024. 上得最多的網:
025. 現在最想殺的人:
026. 現在最愛的人:
027. 現在最掛念的人:
028. 現在想做的事:
029. 可以時光倒流.想回到那時:
030. 鐘意左手寫字還是右手:
031. 會否用腳趾夾人:
032. 坐車隔離條友訓落你度.你會:
033. 會否睇戲睇到喊:
034. 承上題.咩戲:
035. 暫時來說.一生裡最愛的人:
036. 暫時來說.一生裡最憎的人:
037. 身上有重要的東西嗎:
038. 剛才食左:
039. 剛才飲左:
040. 剛才聽既歌:
041. 剛才睇既電視:
042. 每日返工/學.幾耐可出門口:
043. 會常遲到嗎:
044. 會常逃學/工嗎:
045. 對上一次逃係幾時:
046. 砌過最多既砌圖是幾多塊
047. 那是什麼圖案:
048. 電話繩是什麼:
049. 電話桌面是:
050. 電腦桌面呢:
051. 鐘意沙灘還是山頂:
052. 有看過流星嗎:
053. 分手前最後的說話.希望是:
054. 分手前最後做的事.希望是:
055. 現在最想擁有:
056. 可以不停聽都唔悶既歌:
057. 唱K喜歡做的事:
058. 享受唔開心嗎:
059. 唔開心時最like做:
060. 有寫日記的習慣嗎:
061. 若比人偷睇左會點:
062. 最痛的是:
063. 若個阿叔係升降機內放屁你會:
064. 若有阿叔自認放屁你會:
065. 若有阿叔谷個屁出黎放.聽到d聲你會:
066. 上一次內疚係幾時:
067. 上一次講大話:
068. 家裡有多少人:
069. 鐘唔鐘意新特首:
070. 你對人生的看法:
071. 你還想做人嗎:
072. 死之前要做既事:
073. 最得人驚的死去方法:
074. 希望自己點死:
075. 現在最令你擔心的事:
076. 短期目標:
077. 長期目標:
078. 會否結婚:
079. 會否生仔:
080. 影相最鐘意:
081. 鐘唔鐘意豹紋:
082. 鐘意粉紅色嗎:
084. M記鐘意食咩:
085. 會買車嗎將來:
086. 可以即時"必"到眼淚嗎:
087. 可以忍笑嗎:
088. 一天最多可沖涼多小次:
089. 腸胃炎的話.你寧願狂痾定狂嘔:
090. 望一望你的底褲是什麼色:
091. 有否梯毛呀今日:
092. 有冇用止汗濟or香水:
093. 你相信自己可以打死一個人嗎:
094. 如果你可以問一條問題.你會問咩:
095. 怕什麼生物:
096. 機舖打波波.最高紀錄幾大力:
097. 而家聽緊既歌.唱緊果句歌詞:
098. 知唔知諗100條問題有幾辛苦:
099. 這100題來自:
100. 對這100問題的感想:
| | 刊登時間:2007-06-04 11:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
松 於 2007-06-04 11:48 PM 發表:
001. 介紹自己時會叫自己: Orz
002. 講出自己全名會否唔自在:會
003. 鐘意男/女朋友叫你咩:未有女朋友...
004. 鐘意叫自己男/女朋友咩:未有女朋友...
005. 而家呢個歲數.覺唔覺好老:唔覺
006. 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙:整齊
007. 鐘意阿爸定阿媽: 唔鐘意阿爸
008. 對上一次玩既動物:樹熊
009. 寧願做狗定人:人
010. 今日既天氣如何:熱
011. 鐘唔鐘意落雨懶型唔帶遮:我係費事開=_=||
012. 如果落雨無遮而隔離有個靚仔/女話遮埋你會:唔該晒~
013. 如果自己同性戀,會選擇戀人是:好多架bor...tom cruise...chirs
014. 如果玩3play(或更多).對象會是:tom cruise...chirs
015. 食腸粉鐘意甜醬定麻醬:甜醬
016. 如果女人.鐘意可愛男還是男人味男:可愛男
017. 如果男人.鐘意可愛女還是女人味女:可愛女
018. 如果自己個BB係隻怪獸.會否沖落廁所: cute就唔沖
019. 鐘意攬定係鐘意錫: 點錫先? 不過錫好d既XD
020. condom會鐘意strawberry定chocolate味: chocolate掛..唔知wor...
022. ICQ Online Status多數是:好耐冇用
023. ICQ最常談的人:好耐冇用
024. 上得最多的網:我自己果個 http://ajman.2unme.com
025. 現在最想殺的人:老鄭
026. 現在最愛的人:未有
027. 現在最掛念的人:steph
028. 現在想做的事:獨立(包括有錢+事業+有屋/樓)
029. 可以時光倒流.想回到那時:唔番去得唔得...唔得就六年班啦...
030. 鐘意左手寫字還是右手:右
031. 會否用腳趾夾人:不會 ="=
032. 坐車隔離條友訓落你度.你會:睇下咩人再決定...靚女由佢...麻乜佬就吵醒佢~
033. 會否睇戲睇到喊:無乜睇過會令我喊...
034. 承上題.咩戲:無
035. 暫時來說.一生裡最愛的人:mum
036. 暫時來說.一生裡最憎的人:聖貞德小學姓黃果條p校長
037. 身上有重要的東西嗎:男女都有gar la =_=||
038. 剛才食左:飯
039. 剛才飲左:水
040. 剛才聽既歌:因為
041. 剛才睇既電視:百發百中
042. 每日返工/學.幾耐可出門口:3-30分鐘(不知包括什麼事?包括吃早餐?)
043. 會常遲到嗎:有時會
044. 會常逃學/工嗎:不會
045. 對上一次逃係幾時: 未逃過
046. 砌過最多既砌圖是幾多塊:500
047. 那是什麼圖案: 小屋
048. 電話繩是什麼:QC 2006 Open Days
049. 電話桌面是:Keroro
050. 電腦桌面呢:Cloud
051. 鐘意沙灘還是山頂:沙灘
052. 有看過流星嗎:無
053. 分手前最後的說話.希望是:第日見
054. 分手前最後做的事.希望是:一吻
055. 現在最想擁有:DC/新電腦
056. 可以不停聽都唔悶既歌:首首都得=_=||
057. 唱K喜歡做的事:飲野
058. 享受唔開心嗎:唔開心是享受麼!?
059. 唔開心時最like做:唔出聲
060. 有寫日記的習慣嗎:xanga
061. 若比人偷睇左會點:xanga係人都睇到= =
062. 最痛的是:受傷
063. 若個阿叔係升降機內放屁你會:停止呼吸
064. 若有阿叔自認放屁你會:"哈....哈....."
065. 若有阿叔谷個屁出黎放.聽到d聲你會:"........"(無言)
066. 上一次內疚係幾時:每日
067. 上一次講大話:上個禮拜
068. 家裡有多少人:現在2人包括我
069. 鐘唔鐘意新特首:no
070. 你對人生的看法:無奈
071. 你還想做人嗎:唔係好想...但有什麼其他選擇?
072. 死之前要做既事: 笑
073. 最得人驚的死去方法:枯死
074. 希望自己點死:開心....有人係我旁邊笑(是好的...不是奸笑...)
075. 現在最令你擔心的事:試...
076. 短期目標:CE成功
077. 長期目標:成為成功人仕,網頁人氣高
078. 會否結婚:9成會
079. 會否生仔:睇時勢
080. 影相最鐘意:笑...唔係點?
081. 鐘唔鐘意豹紋:唔鐘意
082. 鐘意粉紅色嗎:唔鍾意
084. M記鐘意食咩:m香雞
085. 會買車嗎將來:未必會
086. 可以即時"必"到眼淚嗎:有時
087. 可以忍笑嗎:可以
088. 一天最多可沖涼多小次:4
089. 腸胃炎的話.你寧願狂痾定狂嘔:嘔
090. 望一望你的底褲是什麼色:白
091. 有否梯毛呀今日:無
092. 有冇用止汗濟or香水:有
093. 你相信自己可以打死一個人嗎: 唔得...
094. 如果你可以問一條問題.你會問咩:世界就是這樣的嗎?
095. 怕什麼生物:蛇蠍虫...
096. 機舖打波波.最高紀錄幾大力:咩黎?
097. 而家聽緊既歌.唱緊果句歌詞:woo...
098. 知唔知諗100條問題有幾辛苦:知
099. 這100題來自:henry + stepanie's xanga
100. 對這100問題的感想:無聊+enjoy
未del人地既答案..
自己搞掂佢啦= =
|
|
|
松 於 2007-06-04 11:43 PM 發表:
唉好啦我而家去搵100問= =",,天日你搞掂果篇野佢呀= =..睇唔到........
|
|
|
松 於 2007-06-04 11:42 PM 發表:
唔好同我講就係果100問...
highlight唔到- -"點copy呀=口=?!!!!!
highlight唔到..........點睇!!!!!!!
|
|
|
松 於 2007-06-04 11:40 PM 發表:
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|