2007 年 6 月 5 日 星期二  |
又一個夢 = =  | 又好一個夢呀下,
點解成日都發夢嫁?? [ 唔係白日夢 ]
今天早上發了一個夢 = =
就係話我同虫虫子
好似去左一個叫新(細)紀 的商場,
跟住,
見到一班細路係一個 ( 唔識講 ) 係一個有張 木台 , 有d野食既小攤檔, 有一鍋d細路話又''孫''又辣的湯,
佢地話好難飲,
跟住就走左,
我地過去一睇,
點知佢既唯一材料就係漢堡x (not包) ,
跟住我同虫虫子就係度狂食,
就黎食哂的時候,
有個阿嬸走出黎,
話:老子d野冇啦! 既然冇錢(修), 就揾你地啦, 同我買杯 $6.5的豆漿!
跟住我揾銀包啦,
揾左好耐,
虫虫子都比完錢,
我先揾到出黎- -
跟住個阿嬸可能等得唔耐煩,
一手搶左我個銀包= =
完
跟住就比媽叫醒左去番學啦......
| | 刊登時間:2007-06-05 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bu12__ 於 2007-06-08 07:07 PM 發表:
.......................睇唔到留言呀,,黑色字= =
|
|
|
= =
溫你個頭!!
朝早訓左一陣家嘛!
咪就係果時發個囉 !!!
|
|
|
松 於 2007-06-06 05:04 PM 發表:
哈..哈......
喂你唔係溫書既咩- -?!!
點會訓左仲發埋夢之後比呀媽叫醒嫁.........
|
|
| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|