2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


又一個夢 = = 不安

又好一個夢呀下,

點解成日都發夢嫁??  [ 唔係白日夢 ]

今天早上發了一個夢 = =

就係話我同虫虫子

好似去左一個叫新(細)紀 的商場,

跟住,

見到一班細路係一個 ( 唔識講 ) 係一個有張 木台 , 有d野食既小攤檔, 有一鍋d細路話又''孫''又辣的湯,

佢地話好難飲,

跟住就走左,

我地過去一睇,

點知佢既唯一材料就係漢堡x  (not包) ,

跟住我同虫虫子就係度狂食,

就黎食哂的時候,

有個阿嬸走出黎,

話:老子d野冇啦!  既然冇錢(修), 就揾你地啦, 同我買杯 $6.5的豆漿!

跟住我揾銀包啦,

揾左好耐,

虫虫子都比完錢,

我先揾到出黎- -

跟住個阿嬸可能等得唔耐煩,

一手搶左我個銀包= =

跟住就比媽叫醒左去番學啦......

刊登時間:2007-06-05 06:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WiNG708HAHA 的日誌)


bu12__ 於 2007-06-08 07:07 PM 發表:
.......................睇唔到留言呀,,黑色字= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WiNG708HAHA 於 2007-06-07 02:06 PM 發表:
= =

溫你個頭!!

朝早訓左一陣家嘛!

咪就係果時發個囉 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



松 於 2007-06-06 05:04 PM 發表:
哈..哈......
喂你唔係溫書既咩- -?!!
點會訓左仲發埋夢之後比呀媽叫醒嫁.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





WiNG708HAHA
暱稱: Z wing
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Day 1
Hi ka LI 的 歌 詞
發花展の相~
2008-02-25
看來我跟飛飛的緣份不...
文章分類
全部 (55)
一百問 (2)
日常生活 (35)
發文區 (5)
(12)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單