2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 2007-07-16 | 今日又發左個夢,
可以感受到痛苦的夢. .
跟某套剛結局的卡通有關~
就係魔女的考驗~
我發夢我係桑高娜,
我同一班人用魔法入左皮亞爾的屋企,
同電視中的唔同,
大好多,
黑好多,
我去左果度,
見到有盒黑色的糖,
跟據我夢中的思想,
係一盒可以今唯一一顆心變成惱恨之心的糖,
要食三粒先有效,
跟住,
我攞起左兩粒呢食,
走人,
好似比皮亞爾見到,
望到佢一眼~~
冇咩感覺,
跟住逃出左皮亞爾家的大停車場,
同一齊入皮家的人去左唔知咩商場行,
開始有d事~
覺得開心果時,
個心係度痛,
唔係好痛果隻,
係小小果隻~
唔知點解,
有種想取代芭莉娜的想法 ( in 夢中 )
* 果時應該係芭莉娜做緊奧貝爾公主. . . *
**唔知點解會發呢個夢. . 不過係夢到見到皮亞爾都幾開心~**
| | 刊登時間:2007-07-16 10:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bu12__ 於 2007-07-16 11:22 PM 發表:
哈哈哈>田w<" 咁既夢都你發到.. 哈XDDDD
|
|
| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|