2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


2007-07-16

今日又發左個夢,

可以感受到痛苦的夢. .

跟某套剛結局的卡通有關~

就係魔女的考驗~

我發夢我係桑高娜,

我同一班人用魔法入左皮亞爾的屋企,

同電視中的唔同,

大好多,

黑好多,

我去左果度,

見到有盒黑色的糖,

跟據我夢中的思想,

係一盒可以今唯一一顆心變成惱恨之心的糖,

要食三粒先有效,

跟住,

我攞起左兩粒呢食,

走人,

好似比皮亞爾見到,

望到佢一眼~~

冇咩感覺,

跟住逃出左皮亞爾家的大停車場,

同一齊入皮家的人去左唔知咩商場行,

開始有d事~

覺得開心果時,

個心係度痛,

唔係好痛果隻,

係小小果隻~

唔知點解,

有種想取代芭莉娜的想法 ( in 夢中 )

* 果時應該係芭莉娜做緊奧貝爾公主. . . *

 

                                            **唔知點解會發呢個夢. . 不過係夢到見到皮亞爾都幾開心~**

刊登時間:2007-07-16 10:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WiNG708HAHA 的日誌)


bu12__ 於 2007-07-16 11:22 PM 發表:
哈哈哈>w<" 咁既夢都你發到.. 哈XDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





WiNG708HAHA
暱稱: Z wing
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Day 1
Hi ka LI 的 歌 詞
發花展の相~
2008-02-25
看來我跟飛飛的緣份不...
文章分類
全部 (55)
一百問 (2)
日常生活 (35)
發文區 (5)
(12)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單