2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


皮亞爾 x 墉姐
 

又發左兩個夢啦!

一 .

無lala比人追殺(汗)

跑到上某大廈天台,

無路可走,

皮亞爾係樓下飛上黎,

敵人叫左一聲"除亞爾" (?!)

點解既?

跟住王子冇出聲,

用魔法整個黑球出黎,

送左個波餅比佢食!

07070707

一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一完一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一一

二 .

墉姐黎左我地學校,

定終極一班. . . .

係個頭頂度掛左個籠,

籠中有三隻倉sh,

有小,

有中,

有大. . .

佢比隻小的我拎,

好舒服!!

有d咬我,

舒服!!

跟住我拎左最大果隻出黎,

一秒都未夠,

老師就入左黎. . .

我那那林塞番隻野入去= =

好大!

塞左好耐都塞唔到= =

好彩老師同唔知乜水傾緊計,

望唔到. . . .

總算塞左入去,

但!

唔好開心得咁早!

我記得我上堂果時時不時望下佢,

都係冇郁到!

我諗緊,

佢係咪肥死左呀,

因為佢真係好難塞入去= =

太肥啦!

而且我塞佢入去果時一d都冇反抗= =

到落堂時佢都係冇郁到= =

二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二完二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二二

刊登時間:2007-07-22 09:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WiNG708HAHA 的日誌)


BU12__ 於 2007-07-23 03:56 PM 發表:
太奇怪........我個頭上面有鼠....
依個夢好奇.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





WiNG708HAHA
暱稱: Z wing
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Day 1
Hi ka LI 的 歌 詞
發花展の相~
2008-02-25
看來我跟飛飛的緣份不...
文章分類
全部 (55)
一百問 (2)
日常生活 (35)
發文區 (5)
(12)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單