| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 5 月 28 日 星期日  | |
|
去左青衣玩呀>3<  |
今日同魚∼豬∼大口∼林柏∼葉文c佢地去左青衣行∼∼5點幾去到--”一開始就係青衣城行左好內呀--又話等志毛∼行下行下就出左去∼去左青衣公園影相∼係公園個樓梯坐左好內∼係到玩∼我地4個男仔就行啦∼行左入去教堂∼因為我地要做野∼要影相==但係又唔比影喎∼咪係門口個石像到傻下傻下咁影相∼影完我地係地玩啦∼玩下玩下∼見到隻狗∼得意到囉命呀∼∼係咁正隻狗仔個頭∼^^∼玩完就慢慢咁行反青衣城想食野==講下講下∼就8點30分∼志毛先呢∼咁我同魚佢地閃水啦∼志毛就同大口佢地反去影相囉∼
|
| 刊登時間︰2006-05-28 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  | |
|
 |
今日相信係呢個星期最開心ga1日@@班主任冇反呀..唔洗上最悶ga英文堂>3<..同尻龍佢地玩得好開心..同馮騰玩包剪凸∼書左勁大力打1手臂-.-搞到紅唒..哈哈!!好好玩呀..家政我上堂冇反= =要做好多野呀∼但係我好快咁做唒喎@@...=v=矮仔3人組又比葉sir捉走左..係到咬手= =佢地3個都傻傻地ga...最後3堂真係好似唔洗上咁= =...好玩到爆呀∼∼天日反去實掩左肥業條死仔=v=搞到我比左鬧 |
| 刊登時間︰2006-05-25 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 22 日 星期一  | |
|
... |
...呀....嘉茵佢婆婆過左世呀...佢仲好唔開心..凌晨12點幾sd左個信息比我....叫我聽反7月14ga新香蕉....唔係ga我都唔知呀....人有生老病死...希望佢唔好咁唔開心啦!!馮狗狗想溝女呀....哈哈~搞到我係咁笑....佢條友都算狗啦..拿我電話= =去囉肥瑜個電話...問佢係唔係想溝人仲死口唔認喎~~嘻嘻^^.....= =放學想去搵何老妖囉反呀sir個波....= =點知...佢係咁閃又話天日先囉=v=...咩意思喎..哼∼∼做老師做到佢咁狗=.=抄左好多次手冊6-11先比我..哼哼哼= =.. |
| 刊登時間︰2006-05-22 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  | |
|
病喔...* |
幾日冇打日記啦...今日一起身...個喉嚨勁沙..咩都講唔到...真係慘...咁8點就出去想睇e生啦...點知間野又未開喎...咁就食早餐啦@@食野個時...後面條友...打個電話...10句有9句都係粗口==...我都唔明...佢講野可以講到咁...食完岩岩好開左∼等啦咁....佢話我38度喎...反到屋企..食左1次藥就ZZZzzz啦到2點幾君add我= =完來...佢都冇番喎...@@ |
| 刊登時間︰2006-05-16 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五  | |
|
.... |
今日呀...矮仔比新丁打到入廠....新丁都傻ga.....日日蝦矮仔都算啦...仲要係咁打佢個頭....真係......唉......一放學...比咸魚拉左去荃彎.....仲要比咸魚老點....答錯車....行到我死死下= =同king kong on99咁坐到6點....我地又冇分比賽= =........最後都係2比1@@....反去個時...又行...係咁行= =...行到條街...正呀...好多狗呀...Q到爆...搞到我∼咸魚∼KING KONG∼豬係咁影相...= =影左好多張...最後我大叫...走啦...= =點知...隻狗係另在過呢...我話影多張= =..點知...佢地就大叫∼唔係走咩∼∼∼哈哈...今日真係好好玩呀@@ |
| 刊登時間︰2006-05-12 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|