跟你一起﹏○°×的時間*﹎×╳太小了'°‾×*|真想天天都跟你一起﹏.''.*]..+
^^
WiNg6578
暱稱: 豬WiNg
性別: 男
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2006-9-9
慘!!停水停電
9月1..開學”
2006-08-17
坐到屎忽都痛呀
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天

又再次比人昆左 感動

今日...冇咩打= =.....正係放學個時見到c1放蛋= =....我地個個我睇死一定會爆...天日就掉啦= =.....又再次比王嘉恩昆左...又話會番...又唔番喎...哼..咩意思喎\./...今晚咩都冇食...好肚哦呀....

刊登時間︰2006-05-10 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天

無聊ga一日

今日呢 小息個時同肥丘∼死豬去食野..一坐肥丘就講..大口琪囉我電話同佢條仔玩信息喎..佢條仔sd左1炸野比我∼等等我sd比你睇呀..個時我o左咀.見佢咁講..未講好囉..一上反課室佢就sd左比我= =..我咁睇啦..點知比咸魚嘈左嘈∼又叫我sd比佢...= =sd完我地又係咁講∼搞到肥丘比大口係咁小= =...上完好悶ga中文堂之後...就美術堂= =因為呀sir未到.死豬就捉左新丁去後面玩= =...我見佢地咁玩法...我又過左去汁左幾下雞...點知.....一轉頭..梁sir就係後面...我就勁左咁閃反位= =...死豬同新丁就比人捉左出去= =梁sir入反呢就話...「有玩ga自己起身」..= =咁我...未起左身囉...比佢小足一堂呀..= =先去美術室..正個個唔知咩...= =話咁快就一課..咁就食飯啦= =...熱到咩咁..我都唔想出去...但係比烏龜佢捉住左..唉就咁出左去= =...4點一反到屋企...就想ZZZzzz...真係冇引= =悶爆我呀>3<...佢今日又冇反..唉

刊登時間︰2006-05-08 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天

悶...

我呢幾日都好悶呀...今日星期日又冇野做...死豬又唔知去左where....冇人搵我出街...今日呀..汁房個時...搵到好多唔見左ga野...@@””汁完呢同我呀媽出去食野...食野個時呢...見到係我隔離條友...真係...食唔到野= =

....冇計啦..佢太得啦...好靚仔...=v=..反到屋企正係可以打機...冇野做...咁就升隻許浚啦= =升到76lv..仲有最後個3lv@@...星期2一定到轉呀...唉..悶爆..想打比王嘉菌頃電話ga..但係佢電話又打唔通...就咁就9點...唉..又一日...今日就打到呢到...

刊登時間︰2006-05-07 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天

好開心呀

今日呢...好開心呀...但係頭2堂pe冇得玩呀= =...但係呢∼2堂英文都唔洗上@@上左禮堂睇野...但係我地班點都係有1個人冇反...唉@@””希望啦..星期一..佢會反啦...天日又放假..唔知做咩好呀...-v-

刊登時間︰2006-05-04 05:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天

好攰呀

今日呢...真係冇咩講...好攰呀...一反屋企就ZZZzzz點先起身...就咁啦..

刊登時間︰2006-05-03 09:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]