| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
|
又再次比人昆左  |
今日...冇咩打= =.....正係放學個時見到c1放蛋= =....我地個個我睇死一定會爆...天日就掉啦= =.....又再次比王嘉恩昆左...又話會番...又唔番喎...哼..咩意思喎\./...今晚咩都冇食...好肚哦呀....
|
| 刊登時間︰2006-05-10 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
|
無聊ga一日 |
今日呢 小息個時同肥丘∼死豬去食野..一坐肥丘就講..大口琪囉我電話同佢條仔玩信息喎..佢條仔sd左1炸野比我∼等等我sd比你睇呀..個時我o左咀.見佢咁講..未講好囉..一上反課室佢就sd左比我= =..我咁睇啦..點知比咸魚嘈左嘈∼又叫我sd比佢...= =sd完我地又係咁講∼搞到肥丘比大口係咁小= =...上完好悶ga中文堂之後...就美術堂= =因為呀sir未到.死豬就捉左新丁去後面玩= =...我見佢地咁玩法...我又過左去汁左幾下雞...點知.....一轉頭..梁sir就係後面...我就勁左咁閃反位= =...死豬同新丁就比人捉左出去= =梁sir入反呢就話...「有玩ga自己起身」..= =咁我...未起左身囉...比佢小足一堂呀..= =先去美術室..正個個唔知咩...= =話咁快就一課..咁就食飯啦= =...熱到咩咁..我都唔想出去...但係比烏龜佢捉住左..唉就咁出左去= =...4點一反到屋企...就想ZZZzzz...真係冇引= =悶爆我呀>3<...佢今日又冇反..唉 |
| 刊登時間︰2006-05-08 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
|
悶... |
我呢幾日都好悶呀...今日星期日又冇野做...死豬又唔知去左where....冇人搵我出街...今日呀..汁房個時...搵到好多唔見左ga野...@@””汁完呢同我呀媽出去食野...食野個時呢...見到係我隔離條友...真係...食唔到野= =
....冇計啦..佢太得啦...好靚仔...=v=..反到屋企正係可以打機...冇野做...咁就升隻許浚啦= =升到76lv..仲有最後個3lv@@...星期2一定到轉呀...唉..悶爆..想打比王嘉菌頃電話ga..但係佢電話又打唔通...就咁就9點...唉..又一日...今日就打到呢到... |
| 刊登時間︰2006-05-07 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四  | |
|
好開心呀 |
今日呢...好開心呀...但係頭2堂pe冇得玩呀= =...但係呢∼2堂英文都唔洗上@@上左禮堂睇野...但係我地班點都係有1個人冇反...唉@@””希望啦..星期一..佢會反啦...天日又放假..唔知做咩好呀...-v- |
| 刊登時間︰2006-05-04 05:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  | |
|
好攰呀 |
今日呢...真係冇咩講...好攰呀...一反屋企就ZZZzzz到8點先起身...就咁啦.. |
| 刊登時間︰2006-05-03 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|