我的堂妹來了-v- 不算係件好事.... 唉~~~~~~
講翻之前~~~~UT最尾個日... 同笨彤...丫媽丫爸加張君去左APM~~~ 很kAi心呢~~~~
我們影了呃....唔豬幾多張相...x) 卡~~~
還有的....不過唔po了~~~~~~