話說~~
今日放學我同笨彤+丫媽去左m記~
咁樣我地就去買野食啦~~
我跟丫娘先回來~~
笨彤還在收銀櫃檯那兒等呢....
我地坐翻低~~丫爸就打黎~
丫娘就話佢買左1個薯炳
之後.........................[有把聲彈出黎]
「5係讀薯炳...薯餅丫」
之後就洪近丫媽到~~~話
「你個1毫子比叔叔..好冇...」又咩擺落咩麥當勞叔叔個到...我都5知-v-
佢走之前...佢話「叔叔唱歌比你地聽好唔好」
茶實我好想笑...不過又5敢笑的說~__~
我地有不祥既預感~~~咪炸炸琳執哂d野~~
搬去第2到lor~~~
點知佢又行過黎~~~
今次仲恐怖-v-
係我側邊少少~~
跟住話咩「劉德華咩出咩電so刨~」仲加多句~~「你地真係唔愛?」
之後又話咩我識字-v-「請勿在咩餐廳咩咩餐廳食物&飲品...我識英文嫁....飲品...drink..,only」
嚇親了...個時丫媽又同丫爸講緊電話....
丫笨彤個時又拎起個電話...
跟住個個人話「叫你2個朋友唔好報警」跟住好似話咩「咩無乜野」
都嚇壞了~~~~~~~~~~~
我需要一杯定驚茶呢-v-
|