cursorshelp )
`.comm3nt;’.
(: I love Honey`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥
2009 年 1 月 21 日  星期三


★`..你跟誰說過 我是你的最愛`?!  

21/1

 笑死-__-.``  金朝art堂` 寫毛筆真系笑死-_-'

   低能x)`!      跟住上科學堂`  冇喇喇用英文教書.

食屎o__0 `! 數學堂對卷-.-  真系悶到痴肺肺`

  英文2堂` 嘟健威低能到系甘講笑話._.'  我同優引系甘笑-.-

比老師話嘈-3-`  午息去佐MARCHING  BAND`-_-

老師琴日見到陳嘉瑤`  佢以為我系陳嘉瑤-.- 比佢罵=__=!

吹死佐-_-`  都Ok學得快嫁我^___^ `!

  中文堂打媽上x)`  睇〝低一點的天空〞-_-!  肥貓-0-. 我妖-___-.

放學英文補測  全世界a.b.c.d.e班都要xDDD!!

  跟住去佐練波^__^.   Ok難-0-.  比老師用殺波打-.-'

    練完做體能做死人-_-!  咩單腳來回跳``  來回跑` 仲有好撚鳩多-3-

`走人`  出到去見到肥文`  佢話我啤住佢-_-  仆街喇;;`  跟住去陪小雅. 小欣食煙-.-'

 可卡因頂吾到煙味-.-`  走佐.' :)`!

  妖._.  又吾cM比我`  正衰人!_!  我憎死佐你地囉. :( !!

♥`TimE:2009-01-21 09:09 PM
  `
              你在我 :(
這秒鐘很掛掛牽 你卻不可感覺到;(
       





訪客留言 (返回 WiNkiExP 的日誌)


yyfong 於 2009-01-22 05:30 PM 發表:
c0mM3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-01-22 05:30 PM 發表:
c0mM3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-01-22 05:30 PM 發表:
c0mM3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-01-22 05:30 PM 發表:
c0mM3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-01-22 05:29 PM 發表:
c0mM3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chin0Ss 於 2009-01-22 03:42 PM 發表:
BaBY 我走l0`
   拜-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chin0Ss 於 2009-01-22 03:41 PM 發表:
       {}   新 年 快 樂 /\__/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chin0Ss 於 2009-01-22 03:40 PM 發表:
      嘻 嘻'`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chin0Ss 於 2009-01-22 03:40 PM 發表:
{★}c0mmEnt`
              好令丫.3.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chin0Ss 於 2009-01-22 03:38 PM 發表:
系米好大戈呢-V-''..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
WiNkiExP
暱稱: ` 細貓™ ;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-01-24
★生日大快樂喔!`:)
★`.眼淚沒有用 無法...
★,:你將會被誰抱緊 ...
★`..你跟誰說過 我是...