金日放學本身要重默既..但我都係默唔到..所以miss lee5點幾就比我走左la haha
跟住返到屋企就打比東叔=='問佢地係邊...點知班死仔搭緊車去op..
勁慘囉..自己1個搭車去搵佢地kaka~
好彩..佢地等左我2個幾鐘~呵呵
入到去..都幾多人下==
跟住我地搭列車上去..
我地玩左幾樣野..跟住見到......................
見到...死人口水妹!!!哈哈~排左係我地後邊~~~~~呵呵"
玩到12點幾我地就搭170返大圍食m記=="
食到1點3就行返屋企-_-'
完!!!
|