金朝6點9起身= =7點4出門口..
返到學校7點8左右~我諗住返到課室都係會有好多人係到做功課
不過我自己都仲有幾樣未做...哈哈 (年年都係咁架啦)冇乜咁大不了XD..
講返上堂啦~第1堂又係英文- -呀sir 1黎就係到搞gag= =原黎佢係想追功課(e野果然高招)
點知得1,2個有做-__-"
放食飯個時先&*#^#&&*^#%#%有條木咀勁黑我同某人憎~
人地排緊隊佢係到叫人死撚開~佢以為自己邊個呀@@?排緊隊叫人死撚開~真係好笑
笑到我連琴日d餸都嘔返晒出黎-o-"
music堂miss冇返~搵左個呀sir睇我地=.=
勁好~個呀sir好好人~跟住我同敬係到傾計~.~
數學堂...miss chan同我地對答案...
悶到想訓教/_\"
跟住就打鐘放學~最開心既時刻
放學去搵黎sir改野~點知要入去佢個班拎比佢睇a_a
我地係門口望野==風景唔錯....xD(幾乎流晒口水)
我諗佢唔會怪我地掛haha
跟住就返屋企-_-1返到去又係訓教=.="
唉-_-後日死期就到啦!!!!!!!!!!!!!
點算~點算~!!!!! |