原來你一直都冇當我係你好朋友???
唔好話好朋友啦...朋友都唔係????????????
睇到你xanga...先知道lee樣野!!
果次唱k前一晚...我同你3line比mark....傾左一陣..就講聽日唱k啦
淫mark就話佢又去...果陣時我就話:下.....跟住你就話好啦
then我呀媽就吹我沖涼啦.....咁我就cut左啦...
我跟本冇講過好定唔好~~到我沖完涼...我都有打番比你的!!!想同你講:唔好叫淫mark去...你知唔知的??
果陣係2點幾...但冇人聽...我諗你係訓左掛
仲有....我係冇趕淫mark走ga.....係個waiter話如果要+人ge話...就唔計k lunch 的錢...要70幾先得....
咁何ming,拉登,phoebe根本唔知佢會黎ge....所以佢地咪唔想同佢一齊唱lor
本來想一早同你講ge...但見你都冇咩點提lee樣野....咁就冇同你講啦~
最後竟然變左個誤會.....我冇諗過你會嬲左我.....
所以而+想同你講番lee樣野....
到左今日....係團契到....我仲味睇你xanga ge....所以都唔知咩樹!
只係知道....你仲係好似23/2果晚咁唔理我地jie....唔知你嬲d咩!!!
睇左你xanga先知.........你嬲d咩!!!!!
我話:我對白cons變左黑cons啦.....都係同你講笑jie wro....估唔到你咁認真wro...我地平時都係咁講笑ga la ??
不是嗎???????????????????我當你係我朋友...我先同你講笑ja~
估唔到連何ming,拉登,phoebe,淫mark,咸魚,星星,我............仲有好多好多好多.....都唔係你朋友
我想講ge係咁多......信唔信...睇你自己啦!!!!!