下個星期三.四.五去長州路....聼人講..第一關玩-->要開船去海中間..捉住條繩來回//捉唔住就要自己係海到游返上船!!聽人地果班講,有個女仔唔識游水..就漂左去第二到..後尾被人拉返上船..第二關-->測試膽量..夜晚要係墳墓一個至二個行一個圈><我都有小小驚驚地/-如果真係見到(個D野)米死!!衣家奇袋緊個日既(女情)<---唔識打 XD如果比大家玩..咁既野禁唔禁玩?