今日換咗書包,上去嗰陣強哥話沖哥好凍咩,換個咁既書包,我話係呀,拎嚟暖腳,跟住第一堂英文,講番part a。跟住一講講到落堂,跟住到ba堂,都係咁,跟住一度上一度做數,跟住到中文堂,聽佢解分段。之後食飯,同bon係學校食,食完我上去做野,做數,跟住做到打鐘,落去,數學堂,整身都忍住唔講野,點知都係有講少少,bonbon訓咗。跟住我想去廁所,強哥同so基一齊係度殊,強哥又講咩好嘈,呀安靜d,殊~唉,so基又係度飲水。搞到我仲急,跟住我終於忍唔住就衝出去,跟住去完就舒服,之後落堂,上番去,o坐咗我位,我入去擺野,跟住望佢,佢岩岩訓醒,我話咩事,佢話岩岩訓醒,我拎佢份卷睇,得20…我話點考出嚟架你…跟住佢拎我糖食,跟住我睇完擺低,佢仲坐係度,我問佢你有冇諗住讓位呢?跟住佢先起身走,跟住到通識堂,又寫。超煩,日日寫,唉,勁黑我憎,跟住落堂派電話,即拎,一睇ws,真係唔洗補課,超happy。跟住好快就同bonbon一齊走。
|