天日做GUNDAM SEED DESTINY,超正ar,第19集,基拉同真都
好靚仔呀 ,愛死他們喇 ,依排愛上了GUNDAM,太好see喇 ,重
有首首歌都超好聽ar ,最好聽係Life goes on同[君は僕に似てい
る],兩首都唱得好淒美呀,超好聽ar ,Reason同Pride都ok好聽
第3首主題曲又係超好聽ar Wings of words都好聽
重有天晚既甲賀忍法帖,又係超好see ar ,今日既軍曹無lala轉左
配音,又d KK地,我都係thing佢配基路亞最好ar ,講到軍曹我就
支持日本配音,最好ar
今日頭2堂視藝整面具,整左GUNDAM ar,第3,4堂中文,做聆聽
第5,6堂英文,都ok,最尾2堂科學,終於調左位喇,萬歲!! ,同餃子,
鍾淑娟,吳曉樺1齊坐,超happy ar
放學同餃子,又好3日,好野
|