今日返到school,好眼訓 ,第1堂Music,去音樂室,第2堂,Maths,
都ok ,跟住科學,超好玩 ,玩豬肺 ,跟住中史,講左成堂壁報 ,跟
住普通話,Miss又係冇返 ,做工作紙,個代課阿sir好柒,我隔離既李
智鴻講嫁 ,lunch之後5屎練集頌,yech ,之後電腦堂 ,之後放學
,同餃子1齊放 ,番到home,做newspaper cutting ,之後打電腦
,
阿婆的故事
| 第二集 |
|
|
|
|
|
|
| 話說戈個阿婆, 自從上次被差佬cut 左線之後...就消聲匿跡左一排, |
|
|
| 但由於佢好窮...所以就去左訓天橋底啦...有一日, 有兩個男人, |
|
|
| 各自帶自己ge狗去散步, 一隻係外國戈d有毛狗, |
|
|
|
| 另一隻就係冇毛狗...佢地兩人都來到天橋底相遇,其中一個男人唔小心碰跌另一個男人 |
| , |
|
|
|
|
|
|
| 於是佢地就嘈起上來, 要求對方賠個不是!佢地隻狗可能等得唔耐煩, 於是就跑走左, |
| 跑到好鬼遠, |
|
|
|
|
|
|
| 最後唔見埋添 因此戈兩個男人就嘈得更加犀利...但由於個阿婆係訓天橋底,所以便覺 |
| 得好煩, |
|
|
|
|
|
|
| 想去報警投訴勒~ |
|
|
|
|
|
| 阿婆: 喂!? 呢度係咪鳩鳩鳩呀?(999) |
|
|
|
|
| 差佬: 又係你呀阿婆!? 今次你又有咩事呀!?? |
|
|
|
| 阿婆: 我呢~想投拆啊, 有兩個男人, 嚮天橋底度 "鋤鳩" (嘈交)啊! |
|
|
| 差佬: 佢地 "鋤鳩" 關你咩事呀!? |
|
|
|
|
| 阿婆: 佢地搞到我都訓唔著啦!佢地 "鋤鋤下"(嘈嘈下)呢, 條"鳩"(狗)都唔見左啦 |
|
| 差佬: 咩話 ! "鋤" 到連條"鳩"都唔見埋!? |
|
|
|
|
| 阿婆: 係lo~不過呢, 我見過佢地戈兩條"鳩"架,一條就有mo(毛),另一條就冇mo(毛) |
| 架~ |
|
|
|
|
|
|
| 差佬: 佢地有冇毛關你咩事呀?? |
|
|
|
|
| 阿婆: 你不如幫佢地搵番條 "鳩" 啦~ |
|
|
|
|
| 差佬: 我點可以幫佢地溫呀?? |
|
|
|
|
| 阿婆: 咁你有冇 "鳩" 呀? 拎兩條比番人啦 |
|
|
|
| 差佬: 我邊有兩條 "鳩" 呀??有都唔比?? |
|
|
|
|
| 阿婆: 好啦~差佬哥哥, 你咁好人~ |
|
|
|
|
| 差佬: 我好人!? 你覺我好好人咩!? |
|
|
|
|
| 阿婆: 你好能hai~(你可能係) |
|
|
|
|
| 於是, 個差佬又再次咁cut 線啦.. |
|
|
|
|
|