唉,前日玩得好happy,入左屯門,玩左成日,超好玩 尋日,同CJ去左荷李活,之後去左MK(旺角),之後返CJ home,砌模 型,好玩 今日返school,落雨,冇事ar,之後PE go左去see d無聊野,係 度中眼訓 English堂,作文,中文堂,ok,music,ok CJ既模型