今日起身,好眼訓,皆因尋日好夜訓,10:30去左表哥屋企打機,打到 11:45走,返到home12:00,即刻訓覺 返到school,等左1陣,見到餃子,佢好少咁早返,之後第1堂音樂堂 俾人叫左起身讀English,之後Maths,差d訓着
小息之後科學,都ok,之後中史,都ok,之後普通話,又遲放,好肚 餓,食意粉,好味ar 之後電腦,ok,之後放學 前日同表哥去荷李活睇生死格鬥,超好see,之後打機 自拍,飛船KERORO,舉中指高達