今日起身,好happy,返到school,去locker拿書,locker in課室,太 好,每2個人1定有,今日上中文堂先,第2堂中文堂落左去書展,第3, 4堂English去左MMLC做野,之後人文堂討論都ok,出左去講,之後 lunch食焗意粉,好味 Maths都ok,學左d新野,Miss 周真係超好人呀,放學同餃子搭 27號bus返home 天日上Art,畫埋幅日式麵包王既4格漫畫 自拍ok ,飛船KERORO,舉中指高達