今日第1,2堂中文堂,默書,要背默 ,好慘呀
3,4堂English又Dict,好彩識,錯左1個,好不幸 之後上堂,要做報
告,睇完1套電影or動畫,之後寫讀後感
5,6堂人民,睇野,好悶咁過左1堂,好想sleep ,之後lunch,好味,食
星洲炒米
7,8堂Maths,都ok,Miss周好好人
又過左愉快既1天,88
1.最愛who?冠茂,愛德,愛死呀
2.最like邊首song?梗係Pormise,energy同Reason啦
3.最愛邊位動畫女仔?諾愛爾,超靚女呀
4.最like邊位聲優?朴璐美(愛德),井上麻里奈(冠茂),小林由美子
(東和馬),關智一(小丑),袁淑珍(愛德),梁偉德
(基拉),釘宮理惠(艾爾凡斯)
5.最like邊位漫畫家?荒川弘(鋼鍊),橋口隆志(日式麵包王)
6.最like邊位歌手?Janice,朴璐美,井上麻里奈
|