今日係開學日,好早get up呀,要搭bus呀,but好彩岩岩有車,好
lucky呀~
返到school都7點8,9喇,之後返課室,見到班新同學仔,d人睇落去
好過以前,d女仔都ok既,都易相處嫁~
之後派野,派d通告@手冊,本手冊好靚嫁到左10:30就小息,跟住
就連hall參加開學禮,12:00放學,搭bus go home~
返到樓下就買麥記換隻GIRO仔,我換左3隻喇,差KURU仔呀,之後
go home,落街食野~
3:45到打機,打GTA,好爽呀,之後see軍曹,GIRO仔好Q呀,see
完再打機,打左1陣,又hand機,最嘟憎成日hand機
7:00see阿笨與阿占,阿占好QQQQQQQQQQ呀~
之後...........................................
|