好耐冇打日記呀,因為某某原因,所以今日呢篇日記會好長
首先呢,呀! 好開心呀,日式麵包王做到40集喇,and than可以搞
掂好返學d野,呢間school既校服好靚嫁
重有呢,表哥拎左部PS2黎,好開心呀 ,日日打GTA,超好玩呀呢隻
game ,見到d人俾我[車]死,又俾我用白車[爆]死,見到d人俾我打
到流哂血,[瓜左] ,最好打係d阿婆阿伯,d阿婆好鬼好笑呀 ,跟住
係醫院出左黎,又殺人 ,d人死哂,搞到有4部警車@1部直升機黎[拉]
我,我走唔鬼到,就
跟住下個禮拜同大表哥表嫂連[濕地]see貝貝,  
好啦,88
|