今日終於buy左套日式麵包王既公仔喇,好開心 超抵呀,百幾蚊10盒,重要係我最love既牌子出嫁, >BANDAI<出嫁,BAIDAI出既野超靚呀,好似d 高達模型啦,軍曹模型啦,扭蛋啦......都係我既 至愛 尋日buy左隻GIRORO公仔,好cute嫁 今日果集日式麵包王see左半集咋,but我see左啦 我see到42集喇