今日去左荷李活逛街,see到有我找左好耐既日式 麵包王公仔,典知要1套買,好sad呀,帶唔夠 money 跟住逛左1陣就go home呀,27號去see KERORO大電影 冇咩做,miss goven see左5集日式麵包王,31-35集,31集超爆笑呀 呀河內扮公仔