今日see左3集日式麵包王,都超好see嫁,第36, 37,40集,我依加快過電視10集到 結局都see喇,超好see呀,唔see就唔係日式麵包 王既fans啦,but我唔講結局住,等d fans自己上 網找找看,自已see啦~ 下集出小丑喇,佢勁搞笑,but真面目好靚仔嫁, 唔知who配佢呢,我估係梁偉德,估嫁咋 天日see下先~