今日get up,同細表哥去食早餐,之後返home打 機,打GTA,打左1陣,轉game,打生化危機4,不過 其實唔係我打,係表哥打,因為我think睇佢打 happy d,今日終於打爆左喇,真係辛苦哂表哥呀 其實我都打爆左 生化危機3嫁,厲害呢 今日see左日式麵包王呀,超搞笑呀呢集,我第3次 see喇,小丑好Q呀