今日去左逛街,之後就go home喇,冇咩野買,冇see到日式麵包王
講起黎,我今個暑假都好happy ,可以去左~動漫節 ~同see左
KERORO大電影 ,好開心,實現左我既dream
亦都see左好多日式麵包王呀 ,好鐘意冠茂既聰明 ,和馬既可愛
唔......我依加好happy,可以每日see日式麵包王,做我鐘意做既
事同埋......>忘記過去,努力向前<

呢集超好笑,笑死我,佢地3個1齊送小丑走,但係小丑又唔識游水,所以迫住要落水......
其實諏訪原有個秘密嫁,就係......自己睇落去啦,bye
|