今日如常1樣返school,今日第1堂上陶藝,依加冇左DT,超happy 呀,我係双數,所以上陶藝,搓白泥,d泥1patpat,好似d屎咁,真 係超難頂呀,but又好好玩呀~ 到左Maths,係Miss教,果位Miss都幾惡嫁,but我做好自己就好 喇,[餃子]其實叫簡芷玲,but讀快d,就叫左餃子喇 餃子都幾可愛嫁~ 其實由C班變D班,都有d唔慣,2D班都好既,要加油呀,2D班