天日就開學喇,心情好@,套新校服都幾靚嫁,藍白色水手裝,不 過唔係連身裙喇,分開上下身,下身係深藍色短裙,上身超靚呀! 天日放11:00呀,放得好早呀,新既1年,新既開始,我都要努力呀 天日做[阿笨與阿占],好好see呀,阿占好cute嫁 今日去左樂富既吉之島,行左都幾耐,扭左1隻GIRO仔同KURU仔, 依加有1套KERORO小隊,差3隻就儲齊1套喇 好喇,唔講喇,bye~