今日正式開學喇,好早get up,之後搭bus 返school...... 第1至6堂係處理班務,調左位,無得同佢地坐,[餃子]坐我前面,我隔 離個位都同我1樣係插班生,男仔呀 lunch係school食,都算ok啦,到科学堂,又係阿sir教,個阿sir好 搞笑,我地可以自己揀位坐,我坐最後,幾好 放学go home,可以see 軍曹@叮噹...... 之後...............................