今日早左返school,等左1陣先有人開課室門,之後第一堂上PE,度 高@磅重,高左,155cm 第3堂係English,好boring,想訓覺,之後小息,上中文堂都ok既 個Miss都幾好,之後食lunch,食左3日雞喇,再食就死喇 跟往到德育課,同[餃子]1齊周圍找人簽名玩遊戲,win左1粒糖, 今日終於有locker用,同何嘉儀sarch用,係自已課室,學校規定左 每人都有得用,超正,好過before既CAC好多啦