今日第1,2堂係English,悶到想sleep呀 ,小息就in classroom做
功課 ,之後連左2堂宗教堂(即基教),都ok既,果個Miss都真係幾
好人 ,又到第2個小息喇,落左去canteen買左隻炸雞翼食,好好味
跟住到人民堂,個Miss我好like呀,佢好nice咁成日同我地講笑,呢d
叫做心善則美,佢真係唔似生左2個呀
之後Maths,個Miss都唔差,講書唔會好悶,之後lunch,今日食B餐,
菠菜麵,好eat呀 ,i like it,食完之後我同餃子偷偷地係課室食糖,
冇人知
之後中文,Miss都勁好地成日同我地講笑,笑死我,小組討論果陣呀
馮漢霖佢講d野好好笑
放學go home see軍曹
|