依排都有see日式麵包王,中文配音都ok搞笑既,同日文解釋差唔多
啦,but我比較like日文配音
依排迷上左Gundam seed Destiny,首片尾曲Reason超好聽呀,
所以我都好like
唔,呢排好鐘意KURU仔呀,揾左好多佢既相,KU......呢段奸笑聲都
有揾,佢BB仔段聲好Q嫁 ,babubi......好Q呀
重有2日就開學喇,有d緊張嫁,but都係1個新既開始啦
總之我係會忘記以前係CAC既所有野,當我冇讀過CAC,所有開心
同唔開心既野都忘記哂,因為我唔想再諗返呢個傷口,始終發生過
既事就係發生過,係永遠唔會消失嫁,就正如1個傷口就算會好返,但
都會有永不磨滅既疤痕嫁
好啦,唔想再講喇......
|