今日好嬲,條死八婆,成日扮Q哂嘢,我屌佢老母那星 中文堂個人短講,都ok 1.最愛邊套動畫?日式麵包王,鋼之鍊金術師,愛爆呀 2.最愛邊首動畫主題曲?日式麵包王主題曲2{Pormise}超好聽 3.邊位男主角令你心跳加速?愛德,冠茂,超爆靚仔呀 4.邊位男主角最cool?冠茂 5.邊位女主角最靚爆?~諾愛爾~,有韻味,温柔 6.邊套動畫最感動?鋼之鍊金術師 7.最難忘既1句對白?等價交換不是世界的原則,而總有1日是重逢之時{鋼之鍊金術師}